Gå til hovedinnhold

Hva innebærer en kredittsjekk?

Oppdatert for over 4 måneder siden

Å bli kunde hos Happybytes fordrer at man ikke har uoppgjorte inkassosaker og kan vise til tilfredsstillende inntekt. Derfor gjennomfører vi en kredittsjekk på alle kunder som bestiller abonnement. Ved kredittsjekk sendes det ut et gjenpartsbrev der du kan se hvilken informasjon vår kredittsjekkpartner Bislab har registrert på deg. Har du spørsmål til informasjonen Bislab har registrert på deg, kontakt Bislab direkte her.

Kredittgrense

For å forhindre misbruk/svindel har Happybytes satt en månedlig kredittgrense på kr 1500,-. Når du nærmer deg kredittgrensen vil du motta en varsel på SMS. Det er også en grense på 1000,- per dag.

Kunder som passerer kredittgrensen vil bli sperret for utgående trafikk, samt andre

tjenester som genererer kostnader.

Merk: Kunder som kan vise til tilfredsstillende fakturahistorikk vil kunne få hevet kredittgrensen ved på kontakte kundeservice på e-post (kundeservice@happybytes.no) eller via chatten nede i høyre hjørne.

Svarte dette på spørsmålet?